luni, 18 mai 2020

Kessy Ellys Nycollas - România - M-ai pierdut pe drum!

























M-AI PIERDUT PE DRUM!
M-ai pierdut pe drumul vieții
Și în urmă n-ai privit
N-ai văzut cularea fețeii
Când lacrima (în ochii mi) s-a ivit!

Te-ai dus crezând că- ți va fii bine
Că fericit vei fi mereu...
Uitân de dragostea din mine
Și de părerile de rău!

Pierit-ai cum și luna piere
Prin zorii unei zile răcoroase
Nu te-ai gândit câtă durere
Îmi lași pe gene somnoroase!

Te-am căutat în lung și-n lat
În jos și-n sus pe-ntreg pământul,
Dar nicăieri nu te-am aflat (însă)
...În suflet mi-am păstrat cuvântul.
și te-am iubit neîncetat...
trimisa-m dragostea cu vântul
Să-ți fie somnul liniștit (în pat)
Iar ochii-nlăcrimați tot timpul!

M-am resemnat și-am renăscut
Din pumnul de cenușă ce-a rămas
Degeaba peste ani iară m-ai vrut
De data asta am spus ...,, PAS!
KEN / 18.06.2012 / Rădulești

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”