luni, 25 mai 2020

Kessy Ellys Nycollas - România - Nu mor!





















NU MOR!
De: Kessy Ellys Nycollas
În mintea mea nu moare gândul
Nici versul ce ţi-l dăruiesc mereu, nu moare!
În ele împletesc tot Universul
Cu amintiri, cu doruri, cu visare!

În mine stăruie dorinţa
De viaţă plină de frumos şi pace!
Şi-n suflet stă necontenit credinţa
Că Dumnezeu, nu doar promite, face!

În ochii mei te văd acelaşi şi acum
Nimic nu s-a schimbat în lipsa ta!
Oriunde aş fi şi pe oricare drum
Cred că reîntâlnirea se va întâmpla!

În paşii mei adun distanţe
De mii de kilometri dus, întors!
Şi-i cer lui Dumnezeu doar sănătate...
În minte să te pot păstra, frumos!

Să ştii ca-n suflet te păstrez cu grijă
Iubirea pentru tine nu va putrezi!
Am protejat-o bine cu a visări mreajă
Şi o îngrijesc ca pe o floare, zi de zi!

Nu mor!
Deşi îmi este dor de-a ta privire
De îmbrăţişări şi vocea-ţi blândă...
Nu mor...
 chiar dacă sunt cuprinsă de mâhnire
Am înţeles că viaţa asta e absurdă!
... multe se-ntorc cu susu-n jos,
Are în ea şi dragoste şi ură,
Doar drumul este cu sens unic, fără întors!...
În rest cam toate se petrec fără măsură!

Foto: Internet









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”