duminică, 17 mai 2020

Kessy Ellys Nycollas - România - Nu mă chema...













NU MĂ CHEMA


Nu mă chema-napoi iubire!
Am fost aici mereu, dar tu nu m-ai văzut!
Şi a venit acum, o amintire să îţi dea de ştire,
... cum că tăcerea m-a durut?

Din ochii mei, nu te-am pierdut o clipă,
Oriunde îmi îndreptam privirea, te vedeam!
Chiar vântul de mă atingea, cu a lui aripă,
Eu tot în preajmă îţi eram...plângeam!

Nici soarele cu a lui sclipire
De tine nu m-a îndepărtat!
Mi-a dat puteri şi peste fire
şi de am plâns, (eu tot) te-am aşteptat.

Acum mă rog la tine, ca la Dumnezeu,
Să mă culegi, din rătăcirile de-o clipă
Şi să mă strângi la pieptul tău,
Căci, dragostea în suflet, iară se înfiripă!

Tu, n-ai de unde ştii cât ‘mi- e de greu,
S -aştept inima ta, să mă recheme...
Cum uneori te chem şi eu,
Rugându-te să vii, cât încă mai e vreme...

Zâmbindu-ne vom înţelege,
Că totul a trecut şi totul va fi bine
şi că oriunde, pe oricare drum vom merge,
nu vom putea zâmbi, printre suspine.
De aceia vreau acum să-ţi spun, să ai răbdare,
Nu vreau ca umbră să-ţi devin prin vreme...
Mă tem să nu mă rătăcesc pe vreo cărare,
în aşteptarea sufletul tău, să mă recheme...

Tu, mi-ai fost poartă magică spre viaţă,
Chiar dacă, nu ţi-am spus-o niciodată...
Tu, mi-ai adus şi zâmbetul şi lacrima pe faţă
 Făcând din mine, ce n-aş fi putut crede eu,

 Vreo dată!...

KEN / 14.02.2015









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”