marți, 31 martie 2020

MIHAELA CD - CANADA - FOCUL DIN NOI



Adăugați o legendă












Cuvântul editorului
„FOCUL DIN NOI“
Dupa debutul de succes cu primul său volum de poezii, „Binecuvântare
şi chin“, iată că autoarea Mihaela CD revine în forţă şi ne
surprinde într-un timp relativ scurt cu un al doilea volum de poezii,
„Focul din Noi“.
Şi de această dată, autoarea Mihaela CD trăieşte intens prin poezie.
Vibraţii puternice străbat dincolo de versurile scrise atingând o
coardă sensibilă în sufletul cititorului.
Surpriza extraordinară a acestui volum de poezii este superba împletire
a versului cu pictura.
Colaborarea şi întâlnirea poezie-pictură între autoarea Mihaela CD
şi artistul Mircea Rustiuc nu a fost deloc întâmplătoare. Mihaela a
fost impresionată de fineţea detaliilor şi frumuseţea picturilor realizate
de artist, iar Mircea Rustiuc a fost captivat de sensibilitatea care
străbate din poeziile Mihaelei.
„Focul din Noi“ îmbină trăiri şi flăcări arzătoare ale sufletului, prezente
în procesul creaţiei atât în ce priveşte creaţia literară, cât şi în
ce priveşte arta picturii.
Sentimente diverse precum cele de bucurie, tristeţe, iubire, credinţă,
speranţă, deznădejde, pace, linişte sau furtună interioară a sufletului
ni se perindă în faţa ochilor prin urmele lăsate de condeiul fermecat
al autoarei, dar şi prin razele de frumos şi culoare ce ne inundă sufletul,
aduse în dar de penelul artistului.
În această minunată carte ne este devoalat focul lăuntric atât de
prezent în sufletele celor doi creatori de frumos.

Vă invit, dragi cititori, să vă încălziţi sufletele cu acest foc creator
extraordinar prezent în volumul „Focul din Noi“.


Cântând iubirea
Autor: Mihaela CD

Iubirea a fost cântată de poeţi
Ce-au consfinţit a desena firea
În tonuri şi nuanţe-s interpreţi
Ce-au înălţat şi adorat iubirea

Cu vorbe simple sau metafore
Iubirea-i sfântă, este legământ
Şi-s infinit de lacrimi martore
Că-i şi azi prezentă pe pământ

Trăind fiorii legaţi prin simţire
Pur şi candid, cu sufletul curat
Iubirea e a vieţii dulce ascuţire
E temelia de-a trăi cu-adevărat

Iar azi, am să cânt şi eu iubirea
Că-i şi-n inima mea locuitoare
O pictez îmbrăcată cu fericirea
Însemnată-n slove nemuritoare

Ţi-am pus inima în palmă
Autor: Mihaela CD

Ţi-am pus inima mea în palmă
Şi te-am lăsat să pleci cu ea
Şi-n noaptea tăcută şi calmă
Eu te-am rugat s-ai grijă de ea

Ani mulţi aţi hoinărit prin lume
Tu şi cu inimioara mea, la pas
Şi aţi redescoperit noi cutume
Trăind iubirea-n arc de compas

Chiar de trecură multe toamne
Inima mea nu-i încă obosită
Nu poate nimeni s-o condamne
Că-n palma ta vibrează fericită!
Inelul de flori
Autor: Mihaela CD

Azi un inel de flori mi-ai dăruit, iubite
Ajuns-am împreună la un nou hotar
Şi-n clipe de vis cu doruri împodobite
Ne mărturisim iubirea pe floral altar.

De pe potecile vremii am cules petale
Ce le-am descântat în salbe de bucurii
Ne-am înfruptat din ale vieţii vegetale
Şi din iubire am sădit răsaduri timpurii

Şi-am cules în toamnele ce au urmat
Rod sănătos şi copt al iubirii noastre
Că fostu-ne-a rostul în doi confirmat
Căci ne-au cântat în cor celeste astre

Vegheaţi am fost de Bunul Dumnezeu
Să învăţăm care-s adevăratele valori
Şi-am răzbătut prin bine şi prin greu
Şi-ajuns-am azi să-mi dai inel de flori!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...