joi, 12 martie 2020

Kessy Ellys Nycollas - România - ÎMI BATE ÎN GEAM O IARNĂ




















ÎMI BATE ÎN GEAM O IARNĂ
de: Kessy Ellys Nycollas




E atat de frig în casă acum
 și-mi bate-n geam o iarnă
Un vânt năprasnic se stârni
 și începu să cearnăăăă

Din norii grei și cenușii
zăpezi imaculate
Peste sătucul meu tăcut
 și dorurile- mi toate.

Copacii goi și desfrunziți
 se clatină-n furtună
Zapada albă și curată
vrea să astupe-o urmă
Lasată-n suflet-mi pustiu
 de tine la plecare
Omătu-i rece și-nghețat
…si sufletul mă doare.

Mi –e dor de-o-mbrățișare tandră
 care să mă-ncălzească
Mie dor de-o dragoste ce pare,
 nici dreaptă, nici firească,
Mi-e dor de sufletul tău cald,
să-mi mai aline dorul,
Mi-e dor de mângâierea ta
și-aș vrea să-i simt fiorul.

Capul să-mi culc pe pieptul tău
 să retrăiesc amorul
Să te privesc în ochii verzi
și să îmi stâmpăr dorul.

Să-mi las pe umeri mei goi
 liber să-mi cadă părul
Și-mbrățișați,
un trup și-un suflet,
să retrăim amorul.

Eram copii, e mult de-atunci,
 când eu credeam în tine,
Dar și acum ca și altă dat’,
să plâng ades îmi vine

Că-n visele ce le- am avut
 am împletit iubirea,
Timpu-a trecut, le-a spulberat
răma-sa  amintirea.

Îmi este dor de un sărut …
 dar nu am dreptu-a spune
Ca o strină am rămas
pierdută-n astă lume.

Aș vrea să rog pe cineva
dar cine crezi că poate
Să-mi spună de ești fericit
 …și-oi merge mai departe..

Tu- mi ești și-acum al meu iubit
 și te păstrez în minte
Și dragostea ți-o mai păstrez
 și două jurăminte:

Tu ai promis că oricear fi
…te-ntorci la mine iară
Eu n-am promis dar am venit
 și azi,
pentru a câta oară?

E tot mai frig în casă acum
 și-adorm în gând cu tine
Cu dorul și speranta-n suflet
 că te gândești la mine.

Și-aș vrea să vină cineva
 care să poată a-mi spune
Că întru-n colțișor de suflet
mai ai un loc și pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...