vineri, 7 septembrie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - În ochii tăi




















ÎN OCHII TĂI

În ochii tăi citesc o bucurie!
O ştiu doar eu și nimeni alta nu o înțelege.
Chiar dacă-n toamna vieții tâmpla-i brumărie,
Iubirea n-are vârstă și nici lege!

În ochii tăi văd cerul plin de nori
Pe pleoape stropii brumei a căzut
Privindu-te atentă -mi dai fiori
Și-ți simt iubirea cum nu aș fi vrut!

Credeam că toamna vieții mi-a răpit,
O dat’ cu anii tineri, frumusețea!
Că pașii grei mă poartă către asfinţit
Și că-am rămas doar cu tristeţea!

Că nimeni nu își mai dorește,
Azi ochii triști să îmi revadă.
În urmă oarecine nu îmi mai privește
... așteaptă doar cortina -ncet să cadă!

Dar iată că sfârșitul n-a sosit,
Tu ai venit să-mi spui că se mai poate!
Să reaprinzi iar foc din jar mocnit,
În sufletul ce te iubește peste poate...

Aș vrea să-mi fii la infinit
Și împreună să plecăm la stele
Să fim povestea ce, încă, nu s-a povestit
Scrisă în catastif, cu vorbe, grele!’’

Îmi ești, îți sunt și ne e bine,
De parcă suntem singuri pe pământ!
Când mă trezesc și sunt cu tine,
Mă simt legată fără legământ...

Kessy Ellys Nycollas

                          07092018 / Petroșani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”