vineri, 14 septembrie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Femeia, chiar dacă te iubește, poate pleca într-o zi…








Femeia, chiar dacă te iubește, poate pleca într-o zi…

                   (dialog cu sufletul tău)
,,Nu pierde o femeie destoinică pentru o femeie usor accesibilă!’’ Femeia  poate iubi atât de mult încât și ea poate fi convinsă că nu o să te părăsească  niciodată și totuși poate pleca într-o zi ca și cum niciodată nu te-a iubit!  Aceasta sunt eu!
    Da! Parcă te aud spunându-mi:  Este o nebunie să pleci de la omul pe care îl iubești. Acest lucru provoacă confuzie. E imposibil!
    Ei da! Pentru mine totul este posibil! Ar fi mai mare nebunia dacă aș rămâne. Judecă-mă! Aruncă cu pietre, dar nu înainte de a te așeza pe locul meu ca să mă înțelege ce fac, cum gândesc.
-         Ești frumoasă, inteligentă și sensibilă! Ești ca o lună plina care a apărut pe cerul vieții mele, într-o noapte întunecoasă și rece de martie! Mi-ai transformat visele în realitate aprinzând-mi în suflet dorința de a te  cunoaște. Ești ca o magie! Cred că ești însăși iubirea! Te așteptam!

-        Și eu te căutam de mult! Căutam sălașul acelui suflet pe care îl simțeam că îmi plânge în gânduri  și mă tot chemă din urmă mereu.

-        Am așteptat atât de mult să te găsesc! Te-am iubit mai mult decat mă puteam iubi pe mine dar te-am părăsit! Da! Cu ochii inundați de lacrimi și cu un suflet îndurerat, te-am părăsit pentru că îmi doream să te eliberez.

-        Te-am  părăsit, pentru că doream mai mult decât cuvinte frumoase

-        Dorem mai mult decât cadouri, cuvinte și s*x. Îmi doream să văd fapte. Îmi doream prezența ta în fiecare sferă a vieții mele. Îmi doream atenție. Să mă întrebi cum mi-a  trecut ziua şi ce planuri am pentru următoarele zile. Îmi dorem flori! Da! Îmi doream flori măcar o dată pe an, de ziua mea! Îmi doream să simt că trăiesc și că omul iubit mă aude, apreciază și se străduiește  să mă facă să înțeleg că eu sunt singura femeie din viața lui. Era noul meu capitol din romanul numit ,,VIAȚĂ’’ și îmi doream să pot să îl scriu frumos! Îmi doream să fiu acel teritoriu nou care așteaptă cu înfrigurare să fie descoperit. Tu însă, niciodată nu ai avut curiozitatea să ajungi în acele locuri sacre în care să te pierzi în plăceri.
    Ai preferat să rămâi departe de țărm și să mă cucerești de la distanță. Ai greșit! În timp, întinsul ,,Mării mele albastre’’ și- a pierdut calmul iar valurile răzvrătite au început să inunde țărmul să te îndepărteze pentru că nepăsarea ta de a mă descoperii a început să mă doară iar iubirea nebună pe care ți-o purtam, să moară!
Acum înțeleg că eram, pentru tine, ca și o carte pe care nu ai îndrăznit să o ții în mâini și să îi răsfoiești paginile! Păcat! Astfel nu ai putut descoperii tărâmul plin de iubirea pe care ți-o purtam, alegând să alergi pe tărm ascultând cântecele Sirenelor, reginele adâncurilor pe care nici un pământean nu a reușit să le cunoască!
    Eu eram o floare! O floare care se dorea udată zilnic cu iubire și pasiune! O floare care își imaginase că va înflori alături de tine mai frumoasă decâ oricând altă dată! Vise! Iluzii deșarte! Tu erai absent! Sufletul tânjea după ceva ce nu mai putea fi niciodată, lăsând floarea sufletului meu să moară puțin câte pușin.A început prin ași pierde mirosul și culoarea, transformându-se într-o lumânare menită să vegheze iubirea care se putea stinge în fiece clipă.
     Dragostea  mea era menită  să te ridice, să-ți deschidă inima, să te facă fericit. Nu ai înțeles-o iar pentru mine, iubirea a fost răsplătită cu tristeșe pentru că am  oferit, dar nu am primit nimic în schimb. Încercam să te fac să înțelegi ce îmi lipsește iar tu păreai că mă auzi dar se pare că nu mai ascultat niciodată la modul în care să mă poti întelege.Probabil că te-ai gândit la faptul că iubindu-te atât de mult, nu voi putea să te părăsesc niciodată! Greșit!
    Aveam nevoie de cineva căruia să îi pot împărtăși gândurile mele și emoțiile. Aș fi dorit un bărbat care să trăiască în prezent și care să nu aibă mintea ocupată doar cu iluzii deșarte și visuri irealizabile. Îmi doream un bărbat care să mă poată păstra pentru el și să mă facă să nu îmi doresc niciodată să il părăsesc.
    Am crezut că există pe această lume și bărbați care doar  prin ei inșiși pot aduce fericirea! M-am înșelat!
    Mă întreb adesea dacă ai putut înțelege motivul plecarii mele? Și dacă încă nu ai reușit asta până acum, poate măcar peste un an doi sau cine știe, vei înțelege privind înapoi și descoperind  ce ar fi trebuit să faci pentru ați rămâne alături. Nici nu era nevoie de prea mult, să știi! Iubirea   ta sinceră ar fi ținut locul tuturor darurilor lumești. A fi iubit, valorează mai mult decât aurul și argintul.
    M-am îndepărtat pentru a putea să îmi regăsesc sinele meu interior. Să o regăsesc pe cea pe care am pierdut-o, divizând-o de-a lungul vieții în bucăți aduse apoi ofrandă iubirilor care nu au meritat-o.
    Sunt singură acum dar, am puterea să îmi adun toate bucățile de suflet pierdute ,să înapoiez bucățile sufletelor care nu îmi mai aparțin, să îmi oblojesc toate rănile acumulate ca mai apoi să îmi pot continua calea spre altceva mult mai măreț!
    Am plecat pentru a-mi regăsi liniștea în care să mă pot iubi din nou, să-mi pot cunoaște valoarea și să construiesc un castel, al fericirii interioare, din toate pietrele care au fost aruncate,  fără remușcări, de oamenii pentru care aș fi fost capabilă să urnesc munții din loc.
    Mai am cuajul să cred că într-o zi, soarele va răsări din nou aducându-mi alături un bărbat care o să mă poată priv ca pe însăși steau lui.In acel moment nu îmi voi mai dori să mi se ofere, în dar, stelele cerului, deoarece, atunci, eu însumi voi fi o stea!
    Sunt capabilă să înțeleg că  fiecare bărbat are o femeie, pe care nu o va uita niciodată și că, în viața oricărui bărbat, există o femeie de care-şi va aminti întotdeauna cu tandrețe, căldură sau cu tristețe. Și asta, în ciuda faptului că are o căsnicie fericită, o soție și copii pe care-i iubeşte.
   Aceasta poate fi  fata de care s-a îndrăgostit pentru prima dată în viață.
   Experiențele de viață spun că în realitate, puțini bărbați şi-au uitat prima iubire, sentimentele și senzațiile din acea vreme. Și nu contează dacă această iubire era reciprocă sau nu. În acel moment el a înțeles că femeia este capabilă să-i schimbe întreaga viață. Primele sentimente sunt cele mai pure, cele mai naive. Și chiar dacă iluziile și visurile, dintr-un anumit motiv, nu s-au împlinit, bărbatul nu-şi va uita prima iubire, pentru că această fată a trezit în el sentimente luminoase, iar pentru zâmbetul ei era gata să se lupte chiar și cu Balaurul cu șapte capete!
    Poate fi la fel de bine și  femeia pe care nu a reușit să o cucerească.
Poate că a iubit-o mai puţin decât pe altele sau poate că nici n-a iubit-o, însă voia să fie a lui, cel puțin o dată.  A cheltuit bani în acest scop, iar ea oricum l-a refuzat. Această femeie i-a rănit ego-ul, motiv pentru care a rămas în memoria lui pentru totdeauna.
 Poate fi chiar și o  femeie pe care a pierdut-o.
      Deseori se întâmplă, ca bărbatul să conștientizeze cât de mult apreciază și iubește femeia, numai după ce aceasta placă din viaţa lui. Doar atunci bărbatul îşi înţelege greșelile, înţelege că nu i-a oferit suficient timp, a jignit-o  cu  atitudinea şi  faptele sale, nu a apreciat grija, căldura şi iubirea ei. Iar acum nu mai întorci nimic, e prea târziu. Ea a plecat şi viaţa şi-a pierdut sensul.
    Chiar dacă, după un timp, bărbatul iubește o altă femeie, întotdeauna îşi va aminti de cea care l-a învățat să iubească cu adevărat și i-a frânt inima.
    Oricărei femei îi este plăcut să ştie că a lăsat o urmă în sufletul bărbatului şi că el îşi va aminti de ea toată viaţa. Însă, mi-ar face deosebită plăcere să stiu că, pentru oricare femeie, nu  mai contează, la un moment dat, cu ce gânduri și sentimente a rămas fostul partener.
    Este mult mai important să știi și să simți  ce sentimente are bărbatul pe care-l iubești în prezent. Trecutul are rolul de a complete capitole din viața fiecăruia. Viitorul nu este o certitudine pentru nimeni. Deci! Trăiește AICI și ACUM. Iubește și oferă iubire. Este un dar atât de ieftin și la îndemăna oricui însă unele suflete devin atat de sărace încât nu îl mai pot oferi.
                                        Dialog cu sulfetul tău!
                                                                                                     14092018 / Petroșani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”