miercuri, 12 septembrie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - DE-AI SĂ MĂ CHEMI!

Adăugați o legendă

















DE-AI SĂ MĂ CHEMI!

De-ai să mă chemi, n-o să mai vin,
Te las să plângi în poezie,
Nu pot cuvintelor să mă închin...
Scrise pe-o foaie de hârtie!

Mintea -ţi bolnavă de iubire,
Compune vers din fantezie!
Sufletu-ți plânge în neștire
După ce în veci n-o să mai fie!

Cuvintele vor obosi și ele,
Vor refuza să mintă fără rost!
Fiindcă din inima-ți pustie
Mai izvorăște doar, ce-a fost!

De-ai să mă strigi, n-o să te aud...
Sufletul meu, de azi, e surd!
Ce scrii e o mare nebunie,
Ce-a fost în veci n-o să mai fie!

Timpul de multe te desparte,
Şi-o să te ducă către moarte
C-un suflet plin de fantezie
Trăind iubirea pe hârtie...

Ești viu, dar mort pe dinăuntru,
Trăiești doar unde-ți umblă gândul!
Dezgropi iubiri de mult apuse
Și scrii cuvinte, veșnic scrise...

Lumina-n suflet îți e stinsă!
Și pururi nu va fi aprinsă!
Pentru că-n suflet bate vântul,
Iar ochii-ți plâng și lacrimile-ți şterg cuvântul...

Zaci în dureri mistuitoare
Și îți duci boala pe picioare,
Pentru că nimeni n-o să știe
Că ești doar simplă fantezie!

Mă chemi și-apoi spui să nu vin
Pentru c-ai vrea să vină ea!
Și eu aș vrea să scapi de chin
... să te tratez de boala -ţi grea...

Nu mă-ntreba de am să vin?
Să spun că vin n-aș mai putea!
Știu că venirea mea-i doar chin
Pentru c-ai vrea să vină ea!

Potecile nu-s pentru mine
Iar nebunia -ţi aparţine
De-ți place să trăiești cu ea
SĂ O PORȚI DEMN, este a ta!

Este păcat doar c-ai trăit,
Cu sufletul de doruri istovit
Și ai să pleci, cum ai venit...
Cu-n suflet de durere chinuit!

Dar nimeni nu ți-o poate lua
Alegerea este a ta!
...

Să ştiu că-n ochii o vezi încă pe ea
Mi-ai fi povară și-ar durea!...
Pari simplu și normal în aparență
Dar ești nebun lipsit de concurență!
...
... iubirea îți dă viața dar și omoară,
Te- nalţă către cer, te și coboară,
Te-nvață să trăiești dar și să mori,
Depinde doar cum poți să ,,o măsori''!
Când paşi -ţi pe pământ dar capu-n nori...
...
De alegi să plângi să-ți fie bine
Te rog mă iartă, uită atunci de mine!
Nu pot să-ți fiu părtașă la durere
Zilele atunci, mi-ar fi prea grele!...

Kessy Ellys Nycollas
       12092018 / Petroșani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”