sâmbătă, 15 septembrie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Singurătatea mea este perfectă!




       Singurătatea mea 

          este perfectă!

       (dialog cu sufletul tău)


      
Am  învățat să nu mă mai tem de singurătate. De fapt , de la o vreme  nu prea  mă mai tem de nimic din ceea ce mi-ar putea face rău  oamenii din jur. Acei  oamenii la care eu  ţin atât de mult. În general ei sunt aceia care  te lovesc cel mai tare în suflet, deoarece ei ajung să îți cunoască toate punctele vulnerabile, toate slăbiciunile, toate fricile, toate  temerile, toate bucuriile dar și necazurile.
     Oamenii, în general nu suportă să te vadă fericit! Încep să facă scenarii despre tine și fericirea ta de parcă la tine ar dura fericirea o veșnicie, în timp ce la ei doar un timp!
     Dar nu mă mai tem și nu mă mai deranjează nimic. Nici măcar indiferenţa lor rece care, până acum puţin timp, îmi îngheţa și bloca  sufletul și respirația, lăsându-mi  fiori reci în măduva coloanei vertebrale dar mai ales în suflet. Nici de loviturile greu de suportat, pentru suflet, nu mă mai tem.
     Am învățat să ocolesc oamenii care stau ca niște șacali, la pîndă, pregătiți să devoreze fără milă tot ce le apare în cale. Am învăţat să mă ridic singură, după fiecare căzătură, am învăţat să îmi oblojesc rănile fiecarei lovituri…
     Știu că pot să am mai multă încredere în mine, că sunt o femeie puternică și că nu trebuie să am așteptări de la  cei din jurul meu pentru că, de fiecare data, la greu, chiar și cei dragi aleg  să plece… Şi tocmai, de asta nu mă mai tem de nimic.
     Am descoperit că sunt puternică și că pot să fac față oricăror împrejurari, singură. Nu mă mai tem de singurătate și nu o mai percep ca fiind cea mai  grea povară pentru suflet. Pentru mine, în multe șituații s-a dovedit a fi  cel mai bun medicament, cel mai bun pansament.
     Trăind în singurătate,  poate fi cea mai buna  modalitate prin care te poţi regăsi pe tine însăţi. Ce rost  are  să te temi de singurătate?Ai nevoie  doar să îi dai timpului timp în care  sufletul să se obişnuiască cu ideea că trebuie să se descurce singur, la fel ca de altfel, de fiecare dată.
     Unori chiar am nevoie să fiu singură, să mă odihnesc, să mă regăsesc, să îmi ascult sufletul și să îl înțeleg. Avem nevoie să îi descopăr nuditatea  sufletului şi să îl privesc, așa gol, în oglindă, bucurândumă de rezistența sa în fața  loviturilor primite chiar de la cei  pe care cândva i-am iubit cel mai mult.
     Avem nevoie să conştientizăm că e normal să ne doară, că e normal să plângem, să suspinăm şi să oftăm… Avem nevoie să înţelegem că uneori e foarte bine să fim singuri. Avem nevoie să nu ne mai temem de durerea sufletului. Într-un final va trece la fel cum a venit şi în urmă nu va lăsa un suflet urât, ci unul mult mai frumos, mai puternic și mai dornic de viață.

Te invit în liniștea singuratații mele!

P.S. Ești singurul acceptat! ... chiar dacă stiu ce furtună se va isca la plecare ta, dar este furtuna care mă trezește la viață!

                                                                    15092018 / Petroșani


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”