sâmbătă, 15 septembrie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Poate crezi!




POATE CREZI!
(dialog cu sufletul tău)

Poate tu crezi că eu nu te iubesc
De aceia tac și nu-ți vorbesc!
Dar de unde atâtea vorbe ticluite
De unde atâta pastel să te pictez
(exact așa cum mi te imaginez?)
De unde atâția ochi să te citească?
De unde atâte gânduri,
vise, să-ți vorbeasca?

Aș vrea și eu să pot,
să-mi fie mai ușor
Dar știi și tu  iubire,
că nu pot fi în stare
…sunt doar o biată muritoare!

Oftez adânc stând pe un mal
Și aștept să te aducă, fiecare val
De pe întinsul mării zbuciumate
Să-mi fii LUCEAFĂR viu,
în fiecare noapte!
În păr să porți  cununi de aștri
In ochi un infinit de nori albaștrii
Părul să îți miroasă a flori de crin
Iar sufletul să-ți fie cald, senin…

Aș vrea să te sculptez,
dacă aș putea
Și stâlp de rezistență te-aș fixa
În tocul ușii la intrare
Să-mi luminezi cărarea la plecare
Să-mi strălucești când pe-nserat revin
Să-mi fii mereu rază de soare…

Cu roua lacrimilor tale să-mi speli fața
Când însetată de dorinte îmi arde, dimineața…
Atunci când plânsul meu îți răscolește viața
Vrând să îți spună, tot ce-ar fi  de spus
Dar ne putând s-o facă, de suspin și plâns…
Pentru că totul este  un vis, dus…

                                           15092018 / Petroșani







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”