duminică, 9 septembrie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Dialog cu sufletul tău!




16.

In versuri, zilnic, tu-ți declari iubirea
Pentru o EA, pe care o stii, sau nu!
Ai vrea să îți maschezi dezamăgirea.
Te rog să taci! Nu am să pot să cred
tot ce vei spune tu!

Acum, tu singur ai ales să fii al meu
Motivul! Sincer, numai tu îl știi!
Să îți accept, spun, că mi-e greu
Și tot la fel de sincer, te aștept să vii!

Am vrut atât de mult să-ți uit acel sărut
Care în câteva secunde m-a sedus...
Și brațele cu care m-ai ținut
...strâns lângă pieptul tău, într-un apus!

De ți-am rămas a inimi stăpână
Și-n templul inimi, mă ții ascunsă bine,
Aș vrea să-ți fiu iubirea cea din urmă
Și să nu uiți, cât vei trăi, de mine!

De-i prea târziu urmează-ți calea
De mai ai timp te-aștept să vii
Alungă-i gândului visarea...
Iubeștemă cum doar tu știi!...


                                 09092018 / Petroșani
( textul face parte din noul volum: Dialog cu sufletul tau)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”