joi, 20 septembrie 2018

AURELIA GUSANU - REPUBLICA MOLDOVA - GRUPAJ DE VERSURI , PRIMĂ APARIȚIE






Revenire

 Îți dau inima în palmă
 Rece și însângerată,
Cicatricile de armă,
Poart-o lacrimă-nghețată.

Tu cu-o șoaptă o-nvelește,
Cu suflarea o dezgheață,
 Primăvara ta-mi trezește,
Mugurașul mort la viață.

de pieptul tău fierbinte
Cu iubire o lipește,
Vei simti cum ea cuminte
 Pentru tine înflorește.

Contopite-ntr-o bătaie,
Inimile învăpăiate,
Vor lăsa pe cer în ploaie,
 Luminițe colorate.




 Inimă călătoare

Lasă-mă să intru în sufletul tău,
 Auzi bătaia? Sunt la a ta ușă,
 E atâta iarnă în trupul meu,
 Și lupi-mi urlă-n vatra de cenușă.

 Primește-mă cu dor în al tău cald,
 Topește frigul din al meu trecut,
Fă-mi clipele o oaza de smarald,
Și-ți voi plăti venirea c-un sărut.

 Să nu mă lași de dor să nu mai fiu,
Chiar dacă vreau, crezând că-i bine,
 Fă să-nțeleg că singur ești pustiu,
Și plânsu-i haina care-ți vine.

 Să știu că tu ești răsăritul meu,
 Că ești lumina mea în noapte
Tu adu-mi primăvara ca un zeu
Și am să-ți fiu, până la moarte.




Și poveștile dor


 Mi-ai spus să închid ochii, să te simt...
 Și i-am închis .
M-am dezbrăcat de timp și spațiu.
 Am rămas goală purtată-n univers.
Inima ghemuită în piept era nemișcată.

 Apoi a început să palpite ca un fluturaș speriat,
 ca o scânteie în cenușă.
Așteptam atingerea buzelor tale însetate,
flămânde și învăpăiate.
Le simteam conturul pecetluit în trandafiri
pe trupul învăluit de fiori.
E ca și cum marea atinge țărmul,
ca și ploaia care adapă arșița pustiului.

Scânteile inimii nasc artificii.
 Inima e un clopot mut,
 al cărui dangănit doare,
dar asurzitor de dulce.
Am strâns ochii.
Tare, tare să nu scap clipa.
 Pleoapele tresar.
Așteptarea doare.
Absența ta doare.
 Doare ...povestea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”