luni, 10 septembrie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Dialog cu sufletul tau!



17.

Ai amânat  venirea cu o zi
Mai faci risipă încă de minute...
Destinul unei clipe ce va fi
Are de spus atât de multe!

Nu va reda întregul sentiment
Pe care sufletul ca dar îl cere
Insă așteaptă acel moment
Să îl dezmierzi cu-o  mângâiere...

Iubirea noastr-i rodul unei întâmplări
Sau nebunia unei clipe de visare!...
Se naște în amurgul unei înserări
Adusă de destin, în Carul Mare!

Cădem adesea în păcatul
Unor iubiri amagitoare...
Iar cel ce minte-i vinovatul
Atunci când sufletul ,,ne moare’’.

18.

Te așteptam de-o veșnicie
Să-mi ștergi umbra de regrete
Doborâtă de răbdare...
Te lași așteptat,,poete!..

Te aștept în prag de seară
Să mă-mbrățișezi cu versul
Să mă topesc ca o ceară
Și să uit care-mi e sensul...

Te astept cum aștept mărul
Când fructu-n soare și-l coace
Sufletu-mi vrea adevărul
A obosit să se joace ...

Număr rar și cu răbdare
Ore, clipe și secunde
Tot mai lung drumul îmi pare
Fără să stiu, până unde!..

Haide! Arată-te o dată
Să fac cu sufletul pace!
Nu-mi spune că-s vinovată
Nu mă ține ca pe ace!..

Iți promit c-o să-ți fiu totul
Dar nu fac un legământ...
De iluzii geme patul
Iar sfârșitu-mi e-n mormânt!..

19.

Când vei ieși pe usă, 
să te însoțească,
Cum te-nsoțește umbra, 
piaza bună!
Cum Luna strălucește lângă o stea
Iar soarele, pe creștet, să-ți pună o cunună!

Nu te-ntrista, nu șovăi, nu te-ndoi,
Cărarea către mine îți este zămislită
Pășește  drept...vei birui
Gândundu-te că pentru tine sunt făcută...

Când vei ajunge-n prag
Cu pașii siguri, râzi și cântă
Să-ți uiți necazurile toate
înainte de-a ajunge
În pragul casei mele,
...pentru tine sfântă!

20.     

Eu nu-mi doresc un suflet gol
Nu vreau să plâng iar cu suspine
In astă toamnă vreau să zbor
Chiar doar cu gândul, către tine!..

Nu-mi ești un călător prin gânduri
Nici un miraj, o aventură!...
Ce-ai apărut la orizont
Și- ai dispărut ,,la cotitură’’!

Ești dor de viață și-mi ești versul
Acel știut doar de noi doi...
Vreau doar să  mă mai ții în brațe
Să mă ferești de vânt și ploi...
Să-mi pui pe umeri pelerina
Plină de doruri și  visare
Pe buze să îmi lași sărutul...
Pecetea dragostei din noi!..

21.

Mă tem de mine și de tot ce simt
Mă tem de sentimentul ce se naște...
Mă tem de ziua de mâine
Dar mai întâi de toate
Mă tem de noaptea care se apropie!

În ea se va naște  ceva nou ce mă neliniștește!
Mă tem să nu fie acoperit de  ploaia de stele căzătoare...
Să nu moară sufocat de dorul din mine
Mă tem de gândul iubirii ce ne leagă...
 Mă tem!

Mă tem de zorii zilei următoare
Mă tem de prima rază de soare
Care îmi va vesti că ziua revederii a sosit
Și că sufletul meu a răspuns la chemare!
Mă tem și teama aceasta mă doare!

Îi simt îndemnul de a mă trezi la viață!

Știu însă că te voi pierde curând...
Pentru că tu ești mai mult decât ocupat...
Ceia ce te va face să uiți drumul către noi...

Tu ești cel care aprinzi flacăra acestei iubiri!
De ce? Care este menirea ta? Dar a mea?

Nu este încă suficientă durerea?
Nu este îndeajunsă dezamăgirea?

Ne vom vedea și vom pleca
Chiar daca inima ar vrea
Să-i fii pe veci alăturea...

Ne vom privi, ne vom vorbi
Și cine știe, chiar vom lăcrima!
...dar vom pleca!

Ne vom iubi, vom suferi, vom aștepta...
Poate că viața se va îndura
Să fim din nou, o clipă împreună...
S-au vom uita!

 10092018 / Petroșani


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”