sâmbătă, 21 aprilie 2018

Kessy Ellys Nycollas - Exilare







Exilare
Mi-ai închis până și cerul
Ce mă acoperea-n durere,
De pe umeri pleacă capul
Și cu el sufletul piere!

Mi-ai răpit până și muza
Exilând-o în tăcere,
Mi-ai preschimbat primăvara
Într-o toamnă întristată,
Peste care în curând
Iernile vor sta grămadă!

Eu pierdea-voi clorofila
Verdelui din păpădie
Și dulceața din sărutul
Ce-l păstram pentru vecie!

De sub streșini de pleoape
Curg iar lacrimi străvezii,
Pașii rari și sacadați,
Împletiți sau derutați,
Nu se împart în silabe,
Gându' încearcă rime oarbe
Ce se sparg si-la-bi-si-te,
Căzând pe o filă albă
Cum cad nuferii pe lacuri
Încercând seva să-și soarbă!...

Doar tăcere și durere
Și un șiroi de lacrimi reci,
Curg pe față în tăcere
nu vor conteni în veci!...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...