vineri, 20 aprilie 2018

Kessy Ellys Nycollas - UITĂ-MĂ






UITĂ-MĂ  
 

Pentru tine
nu mai trăiesc
nici prin cuvinte -
Dar ce pot face oare?
Căci la dosar,
Nu am putut,, salva’’
Vreo faptă!  
 
Uită-mă...
Acum
nu mă mai pot întoarce
Şi nici privi pe-ascuns în ochii tăi
căci pentru mine
au rămas
ca două vai deşarte
s-au doar compun un haos între noi!  
 
Simt parcă cum ceva
mă-mpinge să te caut
Şi altceva mă-mpinge înapoi...
Sau poate dorurile toate mă sufocă
Şi-aş vrea
Doar pentr-o clipă
Să  fim în doi...  
 
Mă tem că iar ai să mă cerţi
că ţi-am atins (chiar benevol)
o coapsă -
Nu am dorit să îţi deschid cămaşa
oricum, pe tine n-o aveai...
Am vrut să ştii că-ţi sunt aproape
Şi că aproape îmi erai -  
 
Din nou e toamna şi dorinţa  
 
de-a te atinge-mi dă târcoale
Şi-mi simt în mine sângele de-a valma
Şi ploaia rece care ar vrea să-l spele...  
 
Iubirea noastră încă e curată
Nu vreau nici cum să-i facem monument
Aş vrea, dacă se poate, să fie semănată
Pe dealul din, Cetatea DEVEI’’,  
 
pe,, un postament -  
 
Şi iară, parcă cineva, mă îmbrânceşte
Şi-altcineva mă trage înapoi...
Povestea asta parcă dovedeşte
Că n-a fost glumă, ce a fost cu noi!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

13.09.2023- prezent, I.P Directia generală pentru administrarea clădirilor Guvernului  Biroul individual de avocați ,,Guzun Vladimir “2011-2014 Stagiară Nagacevschi & Partenerii 2015 Stagiară Avornic & Partenerii 2015-2016

13.09.2023- prezent, I.P Directia generală pentru administrarea clădirilor Guvernului  Biroul individual de avocați ,,Guzun Vladimir...