sâmbătă, 14 aprilie 2018

Kessy Ellys Nycollas - Grupaj de poezii - 4 - ZORILE







ZORILE

De câteva zile prelungi, zorile
mă surprind la tine pe braţe,
ținându-mă ca într-un leagăn
în care vrei să îmi alini sângele!

Ochii lăcrimează,
buzele-mi ard,
mintea ar vrea să respingă totul,
sufletul, însă, chinuit, se zbate
să ajungă limanul.

Acolo, tu, să te regăsească!

Dând ascultare raţiunii,
va suferi sufletul,
și invers, mă va judeca raţiunea...

Eu, între ele,
înţeleg că totul este suferinţă,
iar dacă tot sunt condamnată durerii,
prin iubire şi suind către stele-o voi face,
iar nu din regretele ce urlă-n zidul tăcerii…








TABLOUL ORB

Îmi zâmbeşte chipul tău tăcut
dintr-o ramă de tablou,
lipsită de conţinut...

Unii ochii,  încă
nu au înţeles
că rama aceea goală
îmi atrage privirea,
conturul ei
ascunzând doi ochi verzi
care, privindu-mă demenţi,
au orbit...

Poate părea un nimic
s-au poate fi ceva
ce încă se-agaţă
de ziua în care
ochii aceia verzi
îmi tulburau fiinţa!

În rama  lipsită de conţinut,
eu am pus un chip viu,
Iubirea,
cu toate visele,
şi cu toată trăirea,
amintirile, astfel,
mor înrămate, discret,
iar ochiul
ce încă le priveşte
parcă a orbit!
Alteori,
în tabloul lipsit de conţinut,
stau înrămate toate îndrăznelile
pe care, amândoi,
le-am uitat,
ca doi copii rebeli,
care se hârjoneau cu vise
ce ţin sufletul viu,
zdrelite de multe îndoieli,
visele mor în timp,
alături de amintiri...

Tabloul orbeşte,
iar rama se topeşte în zid...


















IMAGINAŢIA

Habar nu ai
de ce te doare
în partea inimii,
din când în când...

Acolo-s eu,
şi aştept cu disperare
să ai un timp al meu…

Dar nu ştiu când!

Ai viaţa atât de complicată
iar mintea ocupată la refuz,
de aceea, stau cuminte şi te dor
în partea inimii,
sperând că mă auzi!














NU ŞTII

... creierul meu
locuieşte acum în ochii tăi,
marea ochilor tăi
mi-a inundat toată firea
și-mi locuieşte în trup!

Nu ştii câtă luptă duc să pot fugi
înapoi, în mine,
și cât de greu îmi este cuvântul
care rosteşte un adevăr,
de tine ştiut!





















                                                  CIUDAT

Ne-am recunoscut vocile!
Ciudat sentiment
să te recunoşti doar ascultându-te
în receptorul telefonului
care, şi el, părea fericit
că poate fi părtaş
la reîntâlnirea noastră...

Ce bine,
ce mult mă bucur
că, în sfârşit, v-aţi regăsit
în această lume,
pentru că nimeni nu poate ştii
cât va mai dura călătoria
voastră pe aici...

Când şi imaginile trupurilor
au stat faţă în faţă,
am înţeles cu adevărat
că ne căutam de mult!








DORINŢE

Dacă aş putea fi vânt,
aş mătura pământul,
aş spulbera toată pleava
care ne ia aerul...
Dacă aş fi soare,
aş pârjoli toate buruienile
care se cred,
reginele ţarinei.

Dacă aş fi nor,
aş umbri
toate strălucirile deşarte
care ne orbesc cu poleiala falsă...
Dacă aş fi noapte
aş învălui în întuneric
toate siluetele care au umbră
străvezie!

Dacă aş fi calendar
aş şterge zi după zi,
toate acele zile în care promitem
și, apoi, uităm...

Dacă aş fi!...

Dar eu nu sunt nimic
din toate acestea
și multe altele,
sunt o dorinţă în miezul dorinţei de a fi!

EU SUNT DOAR  IUBIRE

Păcat!
Toţi au uitat de mine...
toţi mă strivesc
sub talpă, fără milă,
nimeni nu mai vrea
să ştie că,
în lipsa iubirii,
sufletele mor,
iar lipsa sufletului
se simte pretutindeni...




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...