marți, 24 aprilie 2018

ALA MÎRZA TURBAL - REPUBLICA MOLDOVA - POEZII



























ÎȚI ADUC INIMA-N DAR... 

Soarele se culcă iar, 
Eu ți-aduc inima-n dar. 
Tu ești totul pentru ea, 
Te adoră, n-o-ntrista. 

Chiar dacă-i atât de mare,  
Pentru alta, loc nu are,  
Căci trăiești în ea, mereu,  
Numai tu, odorul meu.  

Spune-i vorbe de iubire,  
Ce-nfioară-ntreaga fire,  
Ține-o-n palme și-o alintă  
Și-ai s-auzi cum ea îți cântă.  

Dă-mi și tu inima ta, 
Să am grijă eu de ea,   
Fericiți, să mergem, dragă, 
Mână-n mână, viața-ntreagă. 
(Ala Mîrza-Turbal. Imagine - Internet) 

 




         FĂ-ȚI TIMP…

Fă-ţi timp să vezi un răsărit de soare,
O albinuţă zumzăind pe-o floare,
Un gingaş ghiocel, o păsărică,
Un muguraş pufos pe-o rămurică.

Fă-ţi timp s-admiri albastrul de cicoare,
Imaculatul alb al lăcrimioarei,
Un verde-crud, în zi de primăvară,
Oranjul orizontului, spre seară.

Fă-ţi timp s-asculţi ce îţi şopteşte vântul,
Ce vuiete ascunde-n el pământul,
Cum ciripeşte, vara, ciocârlia,
Ce-şi spun, în taină, frunzele de vie.

Fă-ţi timp să simţi un fulg pe geana ta,
Cum te atinge-o stea cu raza sa,
Al teiului parfum îmbătător,
Cum te-nfierbântă-al dragostei fior…

Fă-ţi timp să simţi, s-asculţi, s-admiri, să vezi,
În farmecul acestei lumi să crezi,
Nu doar la griji, la muncă să gândeşti…
Fă-ţi timp, din plin, viaţa s-o trăieşti!
       (Ala Mîrza-Turbal. Imagine - Internet)

 



       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu