marți, 17 aprilie 2018

Kessy Ellys Nycollas - Grupaj de poezii 5 - GLASTRA SUFLETULUI



                                          Foto:internet



GLASTRA SUFLETULUI

Atât de mult
doream să te ating,
să te îmbră
țișez...
Te priveam
și simțeam
că vreau să te smulg
din lumea
în care erai,
şi să fugim departe...

Undeva unde
să fim doar noi doi,
noi doi
și un cer senin,
apoi, m-am gândit că,
moartea florii
apare atunci când o rupi
și o duci acasă.
Mintea mea amesteca,
încăpățânată,
dorințele...

Te-am făcut să mă ascul
ți!
Te-am convins
să îmi dai voie să te rup,
floarea mea aleasă,
şi te-am dus, apoi, acasă...

Pentru o noapte...
Atât!

Apoi, te-am rugat
să mă înţelegi...
Glastra sufletului meu
era ocupată
de ceva vreme,
de  silueta
unei alte flori,
deja uscată...

Lipsa unei glastre curate
ştiu, te-a durut,
m-a durut şi pe mine!
 
Momentan, mărturisesc,
 nu pot mai mult...

Mă iartă!
Poţi?

Poate că, într-o zi,
voi reuși să
curăţ glastra care sunt,
da,
voi curăţa-o,
dar mi-e teamă
că, atunci, nu voi mai fi eu!

Mă iartă!
Poţi?




STINGHERĂ

Am agăţat luna
într-un gând ascuns...

Privirea-mi stingheră
am aţintit-o,
în taină,
către ochiul tău stâng...

Verde ca iarba...

Tulburător ca dorinţa,
luminos ca smaraldul...

Dumnezeu
sălăşluieşte acolo!...

Plânge şi el...













HOINAR

Vânt hoinar,
astă seară
dă-i pace somnului meu,
el îmi este ultimul amic...


























PĂCATUL

Am adunat
un pumn de lacrimi!

Mintea mă îndeamnă
să le arunc
precum mireasa
îşi aruncă buchetul...

Mă tem prea tare
că vor nimeri
unde nu aş dori...

Păcatul cade ades, la fel,
peste omul bun
şi cumsecade...

Surprinzător este că
prietenul rânjeşte ca o fiară
în dosul gardului...

Iar eu,
mă întreb
unde-am greşit...







LUPTA CU VISUL

Aş vrea
să ucid toate visele
care îmi tulbura liniştea...

Nu le pot înţelege
nu le înţeleg mesajele...

Nu înţeleg semnele,
sau, poate,
doar refuz eu
toate acestea!...

Refuz să cred
că exişti undeva?
Refuz să mă mai gândesc
la ceea ce a fost... ?

Refuz să refuz
că îţi mai aminteşti...
Sunt sigură că, da!

Deşi aş vrea să cred
că a fost doar un vis,
un vis mai lung, şi-atât!

Oh!
Acel vis nu îmi dă pace...



NAUFRAGIUL

Am naufragiat
pentru că
am nevoie de mine!

Ai ancorat
în portul sufletului meu
corabia
pe care stătea scris
cu majuscule ”URA”
Privind-o, am zâmbit,
şi am încercat să cred
URA”
vrea să însemne altceva...

Şi mă vedeam îmbrăţişată
cu căldură,
de tine
spunându-mi la ureche
- Uraaaa!

Dar n-a fost aşa,
n-a fost să fie,
ce păcat!

M-am trezit pe braţe
nemernice, de “IUDĂ”...
Atunci, am naufragiat
în larg...
...departe,
în corabia Iubirii...
...îmi doream
să nu mai simt,
să nu mai văd
nici zâmbetul perfid,
nici ochii hulpavi doar de trup,
şi nici îmbrăţişarea urii,
mai ales, să mi se-ncolăce pe mijloc...

Puah!























OAMENI

Umbre cu chip de om
se întâlnesc la tot pasul!
Prin furnicarul lor,
abia de întrezăreşti,
din când când,
câte una
mai luminoasă!

Pe foarte puţini îi vezi zâmbind...
Aproape toţi
merg aplecaţi de spate,
cu sudălmi în suflete,
ce, adeseori,
le ies năvălind
pe gură..

Fețe ridate
care spun ce simt,
au conturate pe chip,
cu linii întrerupte,
toată durerea
și ura, care le sluteşte
şi mai adânc...

Strada este o scenă
pe care se joacă
neîntrerupt
un spectacol sumbru, care,
deşi pare invizibil,
el se joacă
la scena deschisă...

Vezi tineri
care abia
îşi târăsc paşii grei,
iar pe chipuri
poartă atâta durere
de parcă ei duc
în spate
întregul pământ!

Pe alţii,
care aleargă
în calea destinului,
fără să aibă habar
cum arată,
şi unde se află ascuns,
dar aleargă bezmetici,
fără nici o regulă,
fără busolă ori ghid...

Alţii abia îşi mută paşii,
Obligaţi, sărmanii, de viaţă
la mersul melcului,
sau al şarpelui,
purtând în suflete
dorinţe sau păcate
știute doar de ei,
de neiertat, pe deplin,
în această existenţă
pământeană...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

TESTIMONIAL - NECULAI RADU - FELICITĂRI PENTRU MUNCA DEPUSĂ...

  Mă plec în fața Dumnevoastră,vă sărut mâna! Felicitări pentru munca depusă pentru a edita revista ,,LUCEAFĂRUL DIN VALE” care se afl...