joi, 18 aprilie 2024

TESTIMONIAL - NECULAI RADU - FELICITĂRI PENTRU MUNCA DEPUSĂ...

 Mă plec în fața Dumnevoastră,vă sărut mâna!

Felicitări pentru munca depusă pentru a edita revista ,,LUCEAFĂRUL DIN VALE” care se află la nr. 3 / 2024, anul al șaptelea de la lansare.

Este o revistă lucrată cu migală, pricepere, profesionalism și multă dăruire.
Este o revistă de cultură pentru cultură.
Este o mărturie a existenței noastre în poezie.
Am zburat din filă în filă, din număr în număr, gustând nectarul creațiilor literare și m-am găsit în poeziile mele publicate ca o recunoaștere a valorii lor.
Revista are valoare care nu se uzează.
Rămâne mărturie pentru viitor, ocupând locul cuvenit.
Vă mulțumesc că ne faceți ,,nemuritori".
Dumnezeu să vă dea sănătate, putere de muncă, inspirație să duceți cât puteți acest proiect început.
Felicitări pentru tot colectivul redacțional!
Mă plec în fața Dumnevoastră, vă sărut mâna!
Felicitări!
Stimă și respect!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...