marți, 16 aprilie 2024

La cei 7 ani de colaborare! - Autor: ION CUZUIOC R. MOLDOVA

 

      Cifra biblică 7 are mai multe semnificații, începând de la facerea lumii de Dumnezeu și terminând cu cei 7 ani de acasă pe care ar trebui să îi aibă fiecare om. Filele istorice ne mai descriu și 7 minuni ale lumii, cu alte cuvinte, această cifră magică este adesea pomenită și se asociază cu liniștea, milostivirea și pacea! Și subsemnatul are o bucurie creștinească pentru cifra 7 dacă mă refer la anii de colaborare fructuoasă cu prestigioasa revistă românească ,,Luceafărul din Vale", fondată, îngrijită, redactată și editată cu prisosință la Petroșani de scriitoarea Kessy Ellys Nycollas. Parcă mai ieri a fost ziua când citind primul număr al revistei ,,Luceafărul din Vale" și fiind impresionat de conținutul ei bogat în poezie, proză, critică literară, publicistică, cronică culturală și pictură, am îndrăznit să  trimit și eu un set de poezii ce a și văzut lumina zilei chiar în numărul următor al publicației respective! Fără doar și poate că i-am adus cuvinte de mulțumire și recunoștință pentru osârdia depusă directorului fondator și redactorului șef al revistei, Kessy Ellys Nycollas! În aceeași zi tot pe Messenger am primit și răspuns de la Domnia sa, scriindu-mi că este onorată să mă aibă printre autorii publicației lunare pe care o diriguiește, propunându-mi să mai trimit din lucrările mele literare și publicistice! Fără doar și poate că am dat curs solicitării generoase în adresa mea! Și de atunci, practic în fiecare număr de revistă îmi văd creațiile mele publicate, dar ele nu sunt puține! În revista ,,Luceafărul din Vale" mi-au fost publicate în acești 7 ani de colaborare poezii, nuvele, basme, aforisme, poeme de sorginte niponă: Haiku, Senryu, Gogyohka, Tanka, Kyoka, Haibun, Tanrenga, cronici literare și eseuri! Multe personalități ale neamului românesc au fost protagoniștii eseurilor mele publicate pe paginile revistei respective! A fost o bucurie și pentru autorul eseurilor și pentru persoanele marcate în aceste lucrări de publicistică! Și toate acestea se datorează nu numai subsemnatului, dar și colegei scriitoare, Kessy Ellys Nycollas, care știe cu bunăvoință să primească, să citească, să pagineze și să publice și lucrările mele trimise în adresa redacției! Mai mult, doamna Kessy Ellys Nycollas mi-a propus să îndemn și alți colegi de peniță cunoscuți să colaboreze cu revista, căci lucrările de valoare vor fi publicate cu drag! Astăzi mulți scriitori de pe ambele maluri ale Prutului se bucură și ei de această colaborare literară! Au trecut 7 ani de colaborare cu directorul fondator și redactor șef al revistei ,,Luceafărul din Vale", Kessy Ellys Nycollas, ani ce mi-au îmbogățit palmaresul meu bibliografic cu multiple lucrări literare și de publicistică așternute cu grijă pe paginile numerelor de revistă! Doar cuvinte de mulțumire și recunoștință pot aduce în adresa domniei sale atât din partea mea cât și din partea cititorilor mei! Doresc colegiului redacțional al revistei ,,Luceafărul din Vale" sub oblăduirea scriitoarei Kessy Ellys Nycollas pace, sănătate, lumină , succese și să aducă noi bucurii autorilor și cititorilor și după acești 7 ani de colaborare nu numai cu umila mea persoană, dar și cu alți colegi de peniță care binevoiesc să-și vadă munca lor făurită pe paginile acestei prestigioase publicații românești! Cu Doamne ajută doar înainte în speranța spre bine!

Cu aleasă prețuire, 

Ion Cuzuioc, 

medic, scriitor și publicist 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...