miercuri, 20 noiembrie 2019

Carmen Pinte - România - CV Literar









                        

CV LITERAR


    Mă numesc Pinte Carmen, născută Dubleș, la 15 martie 1964, într-un orășel de munte, Vulcan, din județul Hunedoara.
     Sunt absolventă a Universității Petroșani, Facultatea de Mine, promoția 1989 și Facultatea de Științe Economice, promoția 2007.
     Sunt căsătorită, mamă a doi băieți și de curând bunică de fetițe (strălucirea ochilor mei). Poezia este cea mai subtilă formă de comunicare a emoțiilor, un instrument util în a ne dezvolta inteligența emoțională, un instrument terapeutic de a ne vindeca sufletul prin visare, înălțare…!
     Scriu poezie de puțin timp, în acest fel mi-am regăsit liniștea, starea, având acces la un sine profund, necenzurat, undeva în afara timpului, regăsindu-mă ușor... prin versurile scrise înfloresc și răspândesc mireasma simțurilor mele…mă recreez cu frumosul, m-am regasit pe mine altfel, am prins aripi…să zbor…un zbor lin, usor…într-un neant de mine creat! …scriind mă redescopăr, mă identific prin creațiile mele, trăirile mele, dau aripi și sens…visurilor mele!
     Activitate literară:
-   2018, mi-au fost publicate câteva poezii în Antologia de poezii Columna Iubirilor Eterne, Pepinieră poetică, apărută la Editura Proșcoala Râmnicu Vâlcea, volum coordonat de Kessy Ellys Nycollas;
-  din 2018 până în prezent apar în revista lunară, de literatură, cultură și artă: Luceafărul din Vale,  aceeași editură și coordonare;
 -  din 2019 apar în revista canadiană Poezii pentru sufletul meu, apariție on-line, coordonată de Mihaela Miha;
 -  2019, Revista online Ecreator, coordonată de IR Rosiianu
- 2019, în Antologiile: Parfumul clipei: Undeva, cândva, frumoșii liceeni Declarație de dragoste, antologii de poezii și melodii, Editura scriitorilor, Editor Mirela Voinea și Coordonatori Dan Lucian Corb și Lucreția Bogdan Ința.
- 2019 în Antologia Desprimăvărarea cuvântului și Învărarea cuvântului, antologii realizate de Ioan Romeo Roșiianu

 -   2019, în Antologia Literatura de Călimară, coordonată de Stela Cheregi și Mariana Petrache.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...