luni, 18 februarie 2019

Kessy Ellys Nycollas - România - ... femeia care și-a oferit inima și dragostea bărbatului nepotrivit


... femeia care și-a oferit inima și dragostea bărbatului nepotrivit


Sunt persoana care nu a știut să se bucure de darurile primite din partea Divinității. Întotdeauna m-am bucurat când am putut să fiu de ajutor persoanelor cu probleme. Eram fericită când aduceam seninul pe chip și zâmbetul pe buze.
Eram fericită atunci când acțiunea mea de a ajuta pe cei din jur trezea admirație. Mă implicam total într-o relație, atunci când întâlneam persoana care simțeam că face parte din lumea mea, din Universul meu... dar m-au întristat adesea situațiile în care, ajungeam să îmi las propria fericire în plan secundar, luptând să duc mai departe povestea.
Am ajuns să înțeleg faptul că, sunt extrem de puțini oameni puternici, care să își dorească să lupte cu dificultățile ce se nasc într-o poveste de iubire.
Am puterea să observ calitățile celor din jur și de foarte multe ori, văd până dincolo de povestea în sine, lucru care multora le este greu să îl facă.
Sunt mânată de o dorință! Nu știu ce mă determină să gândesc așa, fiind conștientă de consecințe. Simt că am o misiune. Sunt convinsă că pot schimba ceva la oamenii care se simt respinși, ne iubiți, depresivi din cauza singurătății. Sunt pregătită să înfrunt dificultățile deoarece, din păcate, unii vor încerca să se folosească de bunătatea mea.
Am trăit momente în care am ajutat și am fost ignorată, uitată, mușcată din spate... dar nu m-am gândit niciodată să abandonez. Nu am avut așteptări și am înţeles pe fiecare în parte. Problema cea mai dureroasă a fost atunci când, am oferit chiar bucăți din inima mea, iar ei mi le-au respins, ba chiar le-au strivit sub bocancii grei şi murdari.
Am cunoscut multe persoane care s-au jucat cu emoțiile și sentimentele mele sincere... încercând să mă supere, ca mai apoi, să creadă că mă pot manipula, putând să mă oblige, să fac doar ceea ce ar fi fost numai în folosul lor. Acești oameni au luptat să obțină de la mine totul... apărând în viața mea spontan și plecând la fel de repede, atunci când nu au mai avut avantaje.
Am întâlnit bărbați care m-au alintat cu vorbe frumoase, și declarații de iubire, luptând să mă convingă, că sunt îndrăgostiţi de mine, dar lipsiți de intenții serioase... care nu au reușit să mă determine să cred că mă apreciază cu adevărat... prin faptul că nu mi-au oferit niciodată susținerea de care aveam mare nevoie.
Arma lor este teroare psihică. Te stresează pentru ați putea reduce încrederea în tine și în oameni, însă acestea toate sunt lecții bune de viață, atunci când ai puterea să mai fii tu însuți, după o perioadă trăită în teroare și deznădejde.
Este foarte important să ai puterea să înțelegi ce ți se întâmplă, să nu îți pierzi încrederea în tine și în forțele proprii, să poți să tragii concluziile, apoi să mergi mai departe... cu speranța că într-o bună zi soarele va răsări și pe strada ta... și să mai poți accepta și trăi o iubire pe care să o crezi că este cea mai adevărată... că toate speranţele îți sunt îndreptățite iar răbdarea motivată.
Nu îmi propun mai mult decât a putea să fiu sinceră, eu cu mine, să fiu eu, neschimbată și ne clintită și să nu alerg după iubiri efemere.



Kessy Ellys Nycollas / 18022019 / Petrosani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                                                                                       ,,IUBEȘTE-MĂ ÎN FIECARE ANOTIMP”    ...