vineri, 22 aprilie 2022

EUGEN ONISCU PROFIL DE AUTOR

Eugen Oniscu, scriitor proză, în mod special nuvele-povestiri, eseuri. Născut în 10 august 1972 Tulcea. Încă din copilărie am fost pasionat de lecturi, iar din adolescență s-a cristalizat în sufletul meu dorința de a scrie. Am început să scriu din tinerețe căutând de-a lungul timpului să învăț cât mai mult despre arta de a scrie. Trăiesc de aproape douăzeci de ani în diaspora. Am locuit treisprezece ani în Spania, iar de moment locuiesc în Berlin-Germania unde lucrez și scriu în timpul liber. De obicei îmi public scrierile mele la revistele Confluențe Literare, Armonii Culturale și pe site-ul Resurse Creștine. În anul 2020 la editura Armonii Culturale am publicat o carte de nuvele-povestiri intitulată ,,MESAGERUL”. Iar în Aprilie 2021 la editura epubli din Berlin am publicat o nuvelă în format electronic în limba germană intitulată: „ Über die Enttäuschungen des Lebens” (Mai presus de dezamăgirile vieții). De asemenea am participat cu o povestire în cadrul antologiei literare ,,Primăvara se numără prozele” organizată de editura Inspirescu anul 2021. Și la proiectul literar ,,MILENARIUM” organizat de editura Armonii Culturale. Eugen Oniscu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sărbătorind alături de maestrul GHEORGHE GHEORGHIU -70 de ani pe portativul vieții!

Sărbătorind alături de maestrul GHEORGHE GHEORGHIU         -70 de ani pe portativul vieții!- Autor: Johnny Ciatloș Deak Era 30 D...