miercuri, 16 septembrie 2020

Kessy Ellys Nycollas - România - Regrete și păreri de rău

 










REGRETE ZADARNICE


Mă doare-n piept ceva ne definit

Un ciob din suflet se prăvale

Astăzi din nou te-am regăsit

În roiul de amintiri banale


Te-ntreb ce vrei? De ce-ai venit?

Tăcerea însă m-amețește

Chipul tău rece și-mpietrit

Stă neclintit și mă privește!


Barba îți tremără, ochi-ți lăcrimează

Grimasele se adâncesc pe față

Nu știu de-s treză sau mintea mea visează

Nu am crezut că te voi revedea, în astă viață


Și tu ai mintea tulburată

Privești și nu realizezi ce se întâmplă!

Nu mai sunt cea de altă dată.

Mi-au apărut albi ghioceii la tâmplă!


Îți ștergi o lacrimă, zâmbești

Și încerci să-mi spui, printre suspine:

-Nu am crezut că-ai să mă recunoști

Eu, după zâmbet, te-am recunoscut pe tine!


Trecuta viața regretând zadarnic

Ce pleacă este bun plecat

Degeaba mai regret amarnic

Eu am pierdut...iar tu ai câștigat


-Nu-i vina mea, tu ai plecat

Ce ai crezut în acea clipă

Că tu vei fi cel câștigat

Lăsându-mi doru-ntr-o aripă?


Am oblojit rana din suflet

și aripa lipsită de putere,

Nu m-am bazat pe creangă ci pe umblet

și nu m-a-ngenunchiat a ta plecare.


-Te văd acum ca și-altă dată

Iertare-ți cer pentru durere.

M-aplec și-ți cer iertare încă o dată

Mă iartă de-ai un pic de vrere.


Destul am suferit și-am plâns

Și-am căutat mereu să dau de tine

Azi iată, viața mi s-a dus

Trăind doar cu regrete și suspine.


-Fii ferict de-acuma dragul meu

Alungă-ți rogute, părerile de rău

Să-mi tulburi viața iar, nu se cuvine.

Eu am uitat de chipul tău

și nu mai am păreri de rău,

sunt bine! Mulțumesc lui Dumnezeu!


Kessy Ellys Nycollas

Rădulești /  10.06.2012














 

  

  

  

 

 


Un comentariu:

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”