marți, 15 septembrie 2020

Kessy Ellys Nycollas - ROMÂNIA - NU-S ÎNGER

 

 












NU-S ÎNGER


Nu am venit pe acest pământ ca înger

Ci m-am născut un simplu muritor

Cu sufletu curat și sincer

Nu am știut că din iubire pot să mor!

 

M-au sugrumat tăcerile incerte

și m-au rănit plecările tiptile...

căci sufletul (prea tânăr) n-anvățat să ierte

și nici să-ți tălmăcească vorbele subtile...

 

 Atât de tristă mi-a fost viața

Gândindu-mă mereu la tine...

Și- adesea plânsă mi-a fost fața

Călcând prea des cărări străine...

 

Te-am căutat în sus și-n jos pe cale

Și așteptam în drum să îmi apari

Căci sufletul rănit și plin de jale

Nu a crezut c-o să dispari...

 

Nu m-am născut pe acest pământ ca înger

Dar te-am iubit dumnezeește

Tu ai fos laș deloc prea sincer

Nu ți-a păsat că vorba-ți mă rănește!

 

Nu știu unde-am greșit dar îți jur sincer

Că mi-ai rămas stăpân pe viață

Chiar dacă m-ai rănit și sânger

Aș vrea o clipă să te am în față!

 

Pașii ne sunt din ce în ce mai rari,

șăgalnici, nu știu unde ne vor duce!

Mă tem că într-o zi ai să dispari

Lăsându-mi mie greaua cruce...

Kessy Ellys Nycollas / ISCHIA

21.09.2013


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”