marți, 15 septembrie 2020

Kessy Ellys Nycollas - România - TRENUL VIEȚII

 










TRENUL VIEȚII

A oprit o clipă-n gară

Trenul vieții, oftând greu

Eu ridic ochiii în grabă

Căutând doar chipul tău!

 

Nu-l zăresc printre mulțimea

Fețelor care coboară

Of Doamne! Ce mare-i lumea

Te caut! A câta oară?

 

Am lăsat trenul să plece

Nu pot să îl țin pe loc

Am privit în urmă, rece

N-am avut pic de noroc!...

 

Lasă trenu-n goana lui

Fumul greu ce mă-nfășoară

Eu fac leagăn dorului

 Să te-adorm seară de seară!

 

Au rămas doar amintiri

Triste pe-un peron de gară...

Și în suflet nemuririi

Ce-apasă ca o povară!

 

Suntem azi doar doi străini

Nu mai știm unul de altul

În tălpi ne înțeapă spini

Iar în suflete păcatul!


15.09.2020

Kessy Ellys Nycollas / Petroșani

 

 

 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”