luni, 14 septembrie 2020

Kessy Ellys Nycollas - România - CHEMAREA

 













CHEMAREA

 

Mă cheamă un castan bătrân

La poala lui să mă așez!

Cu ruga lui să mă îngân

Să închid ochii, să visez...

 

Să ne- amintim și eu și el

De ceea ce am fost o dată

Când el era mai tinerel

Iar eu eram tânără fată!

 

Mă-ntreabă  frunza îngălbenită

Cu jale-n glas și cu durere

De-am fost vreo dată fericită

Și-apoi m- ascultă în tăcere:

 

-Ce pot să spun iubit castan

În viață toate-s trecătoare

Dar! Parcă e acum un an

Când radiam zâmbind în soare...!

 

Dar iată, viața mi-a trecut

La fel ca și a ta

Și iarna grea a troienit

Dezamăgirea ce durea!

 

Tu frunza ți-ai îngălbenit

La mine părul a albit

Ce a trecut e bun trecut

și totul ia sfârșit...!

 

Regretele sunt în zadar

Îubirile sunt scrum

Purtăm în suflete amar

Pîn la sfârșit de drum...

Kessy Ellys Nycollas/Petroșani

15.09.2020

 

 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”