sâmbătă, 15 august 2020

Kessy Ellys Nycollas - România - SFÂNTĂ MAICĂ!

 





















SFÂNTĂ MAICĂ

 

Sfântă și bună măicuță!

Vin astăzi în fața ta

Să-ți mulțumesc cu credință

De ce-a fost în viața mea!

 

Tu mi-ai pus pe umeri greul

Tu curajul mi-ai cercat

Numai tu și Dumnezeul

Mai apoi m-a-ți ajutat...

 

Lacrima mi-ai șters cu milă

Când străină m-am aflat...

De cănd eram o copilă

Necazul eu l-am gustat!

 

N-am cerșit la nimeni milă

Mi-a fost greu...poate am plâns

N-am făcut la nimeni silă

Am priceput și m-am dus...

 

Numai tu mi-ai fost alături

Și pe umăr eu ți-am plâns

Tu mi-ai alinat dureri

Și nu m-am lăsat învins/ă

 

Azi, cu fruntea aplecată

Sărut sfântă  mâna ta

Și n-am să uit nicidată

Maică, bunătatea ta!

Kessy Ellys Nycollas

Petroșani/15.08.2020

Foto internet


 

 

 

 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

În lumea medicinii moderne! Doctorul și savantul MIHAI CIOBANU, un simbol al medicinii autohtone!

  Doctorul și savantul   Mihai Ciobanu, un simbol  al   medicinii autohtone! (Autor articol: ION CUZUIOC)      Mă plimb prin curtea Spitalu...