joi, 20 februarie 2020

Kessy Ellys Nycollas - IUBIȚI-VĂ MULT!


IUBIREA – MEDICAMENTUL SUFLETULUI
       Purtăm cu noi neprețuite daruri ale vieții pe care le irosim neștiind să ne bucurăm de ele, risipindu-le de-a lungul vieții în răsărituri și apusuri deșarte neînțelegând că nu contează cine ești ci doar ceea ce faci și că ești ceea ce ești.
       Dacă nu am avea sub talpă pământul iar deasupra capului cerul, cu siguranță ne-am simți sfărâmați de greutatea înfinitului...
       Alergăm în cea mai mare parte a timpului, oferit de viață, fără să știm cu certitudine unde dorim să ajungem. Nu reușim să ne găsim sclipirea, lăsându-ne întunecați, de norii care trec pe cerul vieții noastre, fără să ne acordăm răgaz să pricepem că de sub oricare nor, va răsări soarele. Cerul omului, este umbrit de timpul care așează în umbra sa amintirile și care prea rar lasă să se observe o licărire, abia observabilă a unei împliniri, deoarece, avem foarte mulți preoți dar nu avem nici un Dumnezeu, pentru că avem puțină educație în ciuda faptului că avem multe facultăți, mulți studenți, mulți întelectuali, multe legi drepte dar aplicate strâmb, multe spitale și farmacii care nu ne vindecă ci multiplică afecțiunile, avem case mari și familii mici, avem poduri peste văi și ape dar, niciunul peste prăpastiile dintre noi, deoarece trupurile ne sunt mai aproape ca niciodată pe când sufletele rătăcesc în povești deșarte,  prin conștiințele noastre însingurate.
     Crizele zilelor noastre sunt doar consecințe ale propriei noatre conștiințe... soluțiile se găsesc în mințile și inimile noastre dar nu le putem recunoaște decăt atunci când vom reuși să refuzăm să mai jucăm nonșalant în rolul de sclavii ai propriilor iluzii inutile.
     Dragostea și iubirea este tot ce ne poate face să simțim viața. Greșeala apare atunci când le punem împreune într-un coș al rufelor murdare pe care urmează să le spălăm alături de parteneri sexuali și nicidecum alături de oameni care ne iubesc și îi iubim necondiționat.
    Luna Februarie este luna iubirii și a dragostei, sărbătorite în întreaga lume.
    Cu această ocazie, alături de grupul prietenilor mei, oameni cu care mă întâlnesc cel puțin o dată pe lună, într-un local liniștit, am sărbătorit această zi cu dans și voie bună.


      Așa cum sunt eu de obicei și de această dată, mintea mi-a devenit neliniștită, cu două zile înainte, căutând să creeze un cadou simbolic pentru grup.
      Pentru perechi am conceput un fel de ,,diplo-mă’’, impropriu numită așa, care a adus un plus de farmec seri cât și entuziasm și fericire în momentul înmânării acesteia, de către organizatorul  evenimentului, Alexandru. O simplă coală albă de hârtie pe care am imprimat trandafiri roșii și petale, apoi am aplicat două inimioare decupate din carton roșu.
      Atât de mare le-a fost bucuria încât unele dintre doamne mi-au mărturisit că o să păstreze, pus într-o ramă, acest ,,carton’’ cu o valoare atât de neînsemnată pentru mine dar, la care ,, be-neficiarii’’ i-au dat o valoare aproape de inestimabil. Bucuria mea a fost mare observând cîtă bucurie am putut aduce doar printru-un simplu gest.
     Doamnelor și domnilor singuri, am oferit o inimioară pe care am inscripționat mesajul: Să fii iubit/ă, inimioare pe care le-au purtat în piept pe tot parcursul serii Ce puțin ne trebuie să fim fericiți!


SĂ FIȚII IUBIȚI!





 ,,Iubirea nu se poate măsura dar se poate oferi fără măsură'' - Maica Tereza -

,,***Viața fără dragoste este ca pomul fără apă. Mai întâi pare că nu i se întâmplă nimic rău unui pom neudat, apoi, frunzele încep să se ofilească,să se albească, să îmbâtrânească.
***Omul se ofilește prin neînțelegerea vieți sale și înflorește prin trăirea și înțelegerea ei.’’


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”