miercuri, 14 august 2024

ANDREI MOCANU - GÂNDURI ÎN ZBOR


Stimați cititori ai revistei Luceafărul din Vale,
      Cu sufletul plin de emoție și recunoștință, mă alătur vouă prin aceste pagini binecuvântate ale revistei, care ne luminează calea spre frumosul din noi și din lume. În această oază de cuvânt, unde se întâlnesc visurile, speranțele și dorurile noastre, mă bucur să împărtășesc o fărâmă din creația mea, așternută pe paginile 27-28, ca o umilă ofrandă adusă literaturii și culturii.
       Aș vrea să îmi înclin cu respect și admirație cuvintele în fața doamnei Kessy Ellys Nycollas, o stea călăuzitoare care veghează cu dragoste și dăruire asupra acestui lăcaș al artei. Sub oblăduirea sa, Luceafărul din Vale a devenit un altar al inspirației, unde glasurile scriitorilor răsună ca niște clopote ce cheamă la trezire și reflecție.
     În fiecare număr al revistei, simt cum se naște un nou început, o nouă speranță, iar faptul că am fost primit în acest spațiu sacru al cuvântului mă copleșește de emoție. În rândurile mele veți regăsi o parte din sufletul meu, căutările mele, poate și răspunsuri la întrebări pe care ni le punem cu toții, în nopțile târzii, când luna veghează visele nerostite.
       Le mulțumesc tuturor celor care fac posibilă această întâlnire de spirite și inimi, celor care prin munca lor tăcută mențin vie flacăra culturii în Valea Jiului și dincolo de hotarele ei. Să ne regăsim mereu în cuvinte, în versuri, în gânduri, în muzică, și să ne lăsăm purtați de aripile imaginației spre înaltul unde adevărata artă își găsește sălașul.
Cu o inimă deschisă,
Andrei Mocanu










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

VIDEOCLIPURI PE VERSURILE POETEI KESSY-ELLYS NYCOLLAS

                                                                    De va-ntreba...                                                         ...