sâmbătă, 16 decembrie 2017

JURNAL DE REVISTA -AM VISAT

SCRISOARE DESCHISĂ -
              (fragment-3)

        Am visat

Am visat de multe ori această persoană specială din viaţa mea... EL există... îmi doresc atât de mult să fiu cu el. Dacă îţi doreşti ceva cu adevărat, se îndeplineşte iar eu nu mi-am pierdut speranţa, mă gândesc la el în fiecare clipă şi doar sufletul meu ştie cât e de greu atunci când nu îl “simt” aproape, când nu dă nici un semn.
    Sunt aici acum şi scriu despre el, despre tot ce am trăit frumos de fiecare dată când ne revedeam.
     Ne despart multe... distanţa, viaţa, oamenii, poate şi destinul dar dacă ar privi dincolo de fereastra camerei lui m-ar zări, pentru că sunt totul ce este în jurul lui, sunt depărtarea, sunt apusul şi răsăritul... sunt totul şi, totuşi, nimic...
    Să cred că este frică, frică că ar putea simţi ce nu a mai simţit de mult şi nu mai vrea să fie rănit?
    Când simţi înăuntrul tău acea frică atunci trebuie să iubeşti mai mult, să prinzi curaj. Lasă-te dus de val, dăruieşte iubire şi vei primi înapoi, când iubeşti simţi că nu ţi-e frică de nimic.
    De multe ori poate... dragostea trece pe lângă noi şi nu îi dăm importanţă, tocmai din cauza acestei frici care a pus stăpânire pe noi, lipsa încrederii... şi îţi dai seama că ai pierdut ceva ce ar fi putut fi frumos, sincer. Dacă iubirea e profundă, curată, frică nu există, e doar ceva negativ care nu ne lasă să mergem mai departe, nu o putem lăsa să pună stăpânire pe noi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sărbătorind alături de maestrul GHEORGHE GHEORGHIU -70 de ani pe portativul vieții!

Sărbătorind alături de maestrul GHEORGHE GHEORGHIU         -70 de ani pe portativul vieții!- Autor: Johnny Ciatloș Deak Era 30 D...